piątek, 29 marca 2013

Informacja

Muszę zawiesić bloga na kilka dni i tak już od dawna nic nie dodawałam ,a powodem jest brak czasu związany ze szkoła i lenistwem ;) 
Myślę ,że po świętach już zacznę dodawać posty.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I taka jeszcze mała informacja szukam osoby ,która chciałaby prowadzić razem ze mną bloga dodawać np (brushe ,sesje ,avatary ,dodatki itp..) oczywiście wolałabym żeby osoba która się zgłosi umiała też robić grafikę ale jeśli nie umie to może dodawać inne potrzebne rzeczy ;) Jeśli ktoś jest zainteresowany niech zgłosi się pod komentarzem albo napiszę na moim profilu na poszkole który znajduję się pod zakładką kontakt .
Życzę wszystkich Wesołych Świąt Wielkanocnych ! :>


10 komentarzy:

  1. Ja bym mogła, ale tylko w weekendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda bo ładną grafike robisz :) no ale trudno przecież blogu nie usuwasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chcial, ale mam malo czasu i bym zaniedbywal tego bloga. ;]] // SkilleX.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,cudną grafikę robisz!/Sweet lady

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAPRASZAM gorąco na wielkie otwarcie bloga brunette-graphics.blogspot.com
    Byloby milo gdybys wpadła i wyraziła swoja opinie na temat prac mojej znajomej <3
    Z gory Ci bardzo dziękuje ;****


    miley-vision.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zawieszaj .. ;c proszę ...

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAJ !
    Na blogu PEAEL-GRAPGICS , jest organizowany konkurs graficzny . Serdecznie zapraszam cię do wzięcie w nim udziału <3
    Do wygrania 250 komentarzy . ;D

    Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń